
Har du frågor, idéer eller något du vill diskutera?
Fyll i dina uppgifter och ditt ärende, eller mejla oss på service@nordelle.se så återkommer vi inom 24 timmar. Vi är tillgängliga måndag till fredag 08:00–17:00.
Fyll i dina uppgifter och ditt ärende, eller mejla oss på service@nordelle.se så återkommer vi inom 24 timmar. Vi är tillgängliga måndag till fredag 08:00–17:00.
Vi hanterar din order inom 0–1 arbetsdagar. Därefter är den beräknade leveranstiden:
• 1–3 arbetsdagar för mindre varor
• 2–8 arbetsdagar för större varor såsom möbler, soffor och sängar
Observera att leveranstiden kan variera beroende på din leveransadress, väderförhållanden samt oförutsedda händelser i trafiken eller transportkedjan.
Kontakta oss via e-post på service@nordelle.se och ange följande uppgifter:
• Ditt fullständiga namn
• Telefonnummer
• Leveransadress
• Orsaken till returen
• Ordernummer eller andra uppgifter som hjälper oss att hitta din beställning
När vi mottagit din förfrågan skickar vi en returetikett samt information om returadressen.
Ja! Vi erbjuder betalning via Klarna, där du kan välja att betala direkt, senare eller dela upp betalningen enligt de alternativ som passar dig bäst.
Alla tillgängliga betalningsalternativ visas i kassan.
Hos Nordelle handlar allt om att leverera kvalitet och skapa värde. Har du frågor, idéer eller något du vill diskutera? Tveka inte att höra av dig. Vi tar varje kontakt på allvar och ser till att du får den uppmärksamhet du förtjänar.
Du kan välja det sätt som passar dig bäst:
Vi ser fram emot att höra från dig.
Organisationsnummer: 030319-5390
Adress: Annikasgatan 4, Rättvik, Dalarna, 79531, Sverige
E-post: service@nordelle.se
Kundtjänst öppettider: Vi svarar alltid inom 24 timmar under kontorstid vardagar 08:00–17:00.